اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

تغییراتی در بخش نظرات قالبهای پیش‌فرض

با توجه به درخواست کاربران، امکان درج شکلک که پیش از این در بخش نظرات فعال بود به قالب‌های پیش‌فرض بلاگ اسکای افزوده شد. پیشتر کاربران در صورت تمایل می‌توانستند کدهای مخصوص درج شکلک را به قالب وبلاگ خود اضافه نمایند ولی در حال حاضر با انتخاب قالبی از قالبهای پیش‌فرض بلاگ اسکای این امکان در بخش نظرات وبلاگ کاربر فعال شده ولی با توجه به نظر و سلیقه کاربران همچنان امکان حذف، تعیین نحوه نمایش شکلک‌ها و تعیین شکلک‌های دلخواه وجود دارد.

همچنین امکان درج شکلک به بخش پاسخ به نظرات نیز افزوده شد.

دیگر امکان افزوده شده به بخش نظرات قالبهای پیش‌فرض بلاگ اسکای، گزینه ذخیره اطلاعات ورودی نظر دهنده می‌باشد تا درآینده دیگر نیازی به ورود اطلاعات در فرم نظرات را نداشته باشد. قابل ذکر است به علت وجود امکان ویرایش قالب نظرات در سیستم بلاگ اسکای، امکان اضافه کردن گزینه ذخیره اطلاعات نظردهنده قبل از این نیز توسط مالک وبلاگ وجود داشت.

از دیگر امکانات قابل افزودن به بخش نظرات وجود اعتبارسنجی اطلاعات ورودی کاربران از قبیل الزام به پر کردن نام و آدرس ایمیل و صحت فرمت آدرس ایمیل میباشد که این امکان در بعضی از قالبها اضافه شده و در صورت نیاز می‌توانید در قالب نظرات هر وبلاگی اعمال نمایید.