اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

نوروز، پای سفره هفت‌سین بلاگ اسکای

نوروز، این سنت کهن و باشکوه ایرانی فرصتی‌ست تا هر غباری را از آیینه جانمان پاک کنیم و با نگاهی نو به زندگی، بهار را در درونمان تجربه کنیم.  

خانواده بزرگ بلاگ‌اسکای بار دیگر امسال در کنار یکدیگر سفره هفت‌سین مجازی‌شان را می‌گسترانند و دید و بازدید نوروزی را بر سر این سفره تکرار می‌کنند. 

خوشحال خواهیم شد که همه شما عزیزان را در کنار سفره هفت‌سین بلاگ‌اسکای ببینیم تا شادی نوروزی‌مان را با هم قسمت کنیم. مانند گذشته در کنار این سفره هفت‌سین، دعاها و آرزوهایمان را در جمله‌ای کوتاه خواهیم نوشت.  

همچنین به رسم یادبود به تعدادی از دوستانی که در این گرد‌هم‌آیی مجازی شرکت ‌کنند، به قید قرعه هدایایی تقدیم خواهد شد. همکارانمان در شرکت ایده پرداز ژوبین، هدایایی به شرح زیر برای این منظور در نظر گرفته‌اند: 

سفره هفت سین بلاگ اسکای در اینجا پهن شده است. تنها کافیست بعد از ورود به این صفحه بر روی دکمه "آرزوی شما" کلیک کرده و آرزوی خود را بنویسید.
بلاگ‌اسکای سالی سرشار از شادی و موفقیت و کامیابی برای تک تک شما عزیزان آرزو دارد. منتظر حضور گرمتان در نوروز امسال هستیم.

 -------------------------------------

شرکت ایده پرداز ژوبین از پیشگامان تولید نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه در ایران است که با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های روز و دانش متخصصان توانمند ایرانی، دستاوردهای ارزشمندی در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی داشته است. همچنین این شرکت در زمینه طراحی و تولید سامانه‌های مالی و اداری مبتنی بر وب دارای تجارب ارزنده‌ای می‌باشد و محصولات تولیدی آن مورد توجه سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات مالی معتبر کشور قرار گرفته است.
شرکت ایده پرداز ژوبین با عرض تبریک عید نوروز، سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای هم‌میهنان آرزو دارد.

  


ندای توحید

 
فرهنگ لغات انگلیسی هوشیار


کلیات تعبیر خواب


دیوان حافظ


مثنوی معنوی و دیوان شمس


شاهنامه فردوسی

 
همچنین می‌توانید از دیگر محصولات موبایل ایده پرداز ژوبین در بخش ویترین شرکت ایرانسل دیدن فرمایید.