اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

امکان صفحه بندی یادداشت ها فعال شد

امکان صفحه بندی یادداشت ها فعال شد. با فعال شدن این گزینه از این پس با ورود به آرشیو ماهیانه و یا موضوع بندی وبلاگی، بر اساس مقدار گزینه "تعداد یادداشت" در تنظیمات عمومی، صفحه بندی صورت می گیرد. برای مثال چنانکه در آبان ۸۶ شما تعداد ۲۰ یادداشت داشته باشید و گزینه "تعداد یادداشت" شما بر روی عدد ۸ تنظیم شده باشد یادداشتهای آبان ۸۶ در سه صفحه نمایش داده میشود و اگر عدد ۸ را به ۱۰ تغییر دهید یادداشتها در دو صفحه قابل دسترس خواهند بود. این قابلیت برای سریعتر لود شدن وبلاگهایی که تعداد یادداشت زیادی دارند بسیار موثر خواهد بود.

نحوه نمایش و محل قرار گیری لینک صفحات در صفحه بندی وبلاگها در قسمت ویرایش قالب کاملا قابل تغییر میباشد و شما می توانید بر اساس سلیقه و رنگ بندی قالب وبلاگتان نمایش آنرا تغییر دهید. در حال حاضر کلیه وبلاگها از یک صفحه بندی یکسان بهره می برند. چنانکه مایل باشید میتوانید به قسمت انتخاب قالب رفته و قالب جدیدی انتخاب کنید. (کلیه قالب های بلاگ اسکای در حال حاضر به روز شده اند و نمایش قسمت صفحه بندی آنها متناسب با رنگ و محیط آنها آماده شده است.)

 

نمونه هایی از صفحه بندی:

 

 

توصیه ای به طراحان قالب: دوستانی که در زمینه طراحی قالب های بلاگ اسکای فعالیت می کنند توجه داشته باشند که تگ های مخصوص صفحه بندی کمی تغییر کرده است. خواهشمندیم سریعتر تغییرات جدید را بر اساس فرمت زیر بر روی قالب هایتان انجام دهید.کلیه تگ ها در آدرس http://www.blogsky.com/tags.htm قابل دسترس هستند.
چنانکه سوال و یا پیشنهادی دارید می توانید با tamplate@blogsky.org تماس بگیرید.

تگ های جدید صفحه بندی:

تگ های قدیمی صفحه بندی:

آغاز ششمین سال فعالیت بلاگ‌اسکای

سال‌ها چه زود می‌گذرند!
پنج سال در کنار شما بودیم و سعی‌مان در تمام این سال‌ها بر این بود تا بتوانیم میزبان شایسته‌ای برای اندیشه‌ها، خاطرات، غم‌ها و شادی‌های شما باشیم. هر چند میزبان شما بودید و ما تنها نگهبان نوشته‌های پرشور و حرارت شما. امیدواریم که در این سال‌ها توانسته باشیم همراه شایسته‌ای برای وبلاگ‌های شما باشیم و اگر کاستی در کارمان بوده، از این پس با راهنمایی‌های مشفقانه‌تان برطرفشان کنیم.
همیشه بر این پندار بوده‌ایم که آن‌چه گذشته، تلخ یا شیرین، تنها درسی برای آینده است. اکنون نیز بر این اندیشه‌ایم که از تجربیات سال‌های گذشته چراغی بیافروزیم که روشنی‌بخش سال‌های بی‌انتهای فرا رویمان باشد.
تولد بهانه‌ایست برای گردهم آمدن. می‌خواهیم از این فرصت، دستاویزی بسازیم تا دیداری تازه گردد. پس بزودی گردهمایی خواهیم داشت حقیقی یا مجازی. اگر نظر یا پیشنهادی دارید و یا در این زمینه می‌توانید یاریمان کنید، در وبلاگ مدیران سایت منتظر شنیدن سخنتان هستیم.