اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

حل مشکل سایت و پوزش از کاربران گرامی

در پی شکایت شرکت RSA Cyota که مسئول امنیتی شرکت Yahoo می‌باشد، متاسفانه سرویس وبلاگ BlogSky از جانب دیتاسنتر آمریکایی توقیف شد. این شکایت به علت تخلف انجام گرفته از سوی یکی از کاربران و عدم رعایت قوانین بین‌المللی از جانب وی صورت گرفت.
خوشبختانه با پیگیری‌های مستمر مسئولان BlogSky در داخل و خارج از کشور، مشکلی که می‌توانست موجبات تعطیلی طولانی مدت سایت را فراهم کند و به BlogSky و کاربران آن صدمات جدی وارد کند تنها پس از چند ساعت رفع شد و سایت به حالت عادی بازگشت.

هر چند در مشکل پدید آمده BlogSky مقصر نبود، با این حال مدیریت BlogSky عذرخواهی از کلیه کاربرانی که در این چند ساعت امکان دسترسی به وبلاگشان را نداشتند وظیفه خود می‌داند.
طبیعی است از این پس با وبلاگ‌هایی که با بی‌دقتی و بی‌توجهی نسبت به آیین‌نامه سایت موجبات وقفه در کار سایت و صدمه دیدن شمار فراوان کاربران و آسیب به اعتبار سرویس دهنده‌های ایرانی را فراهم می‌کنند، برخورد جدی‌تری صورت خواهد گرفت.

مدیریت BlogSky امیدوار است با همدلی و دقت نظر کاربران محترم، در پیاده نمودن برنامه‌های تازه‌تر و عرضه خدمات بهتر در آینده نزدیک، توفیق یابد.