اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

حضور بلاگ‌اسکای در نمایشگاه الکامپ چهاردهم

بلاگ اسکای امسال نیز همچون سال گذشته در نمایشگاه الکامپ شرکت خواهد نمود. از اهداف این نمایشگاه آشنایی کاربران ایرانی با آخرین دستاوردهای سخت افزاری و نرم افزاری و تجارت الکترونیک می باشد. 

از کلیه علاقمندان دعوت می نماییم طی روزهای نمایشگاه مهمان بلاگ اسکای واقع در سالن ۳۵ غرفه ۶ باشند.

امیدواریم امسال میزبان خوبی برای شما دوستان و کاربران عزیز باشیم. 

 

الکامپ چهارهم از تاریخ ۲ تا ۵ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران دایر خواهد بود.

امکان اتصال دامین به وبلاگ

با استفاده از امکان اتصال دامین به وبلاگ، شما قادر خواهید بود وبلاگ خود را بر روی آدرس اینترنتی مستقلی مشاهده نمایید. بدین ترتیب می‌‌توانید به صورت شخصی و یا برای سازمان و شرکت خود به راحتی وب سایتی ساخته و در زمینه فعالیتهای خدماتی، آموزشی، هنری و ... اقدام به انتشار مطالب نمایید.

 

برای ایجاد یک وب سایت مستقل بر اساس امکانات بلاگ اسکای چند قدم کوچک کافیست: 

  1.  شما ابتدا نیاز دارید با تماس با یکی از مراکز خدمات هاستیگ و دامین یک آدرس اینترنتی دلخواه (به شرطی که قبلا توسط شخص دیگری ثبت نشده باشد) مانند YourDomain.com خریداری کنید (دامین های مخصوص ایران با پسوند ir. می باشد).  
  2. در مرحله بعد شما باید توسط پنل مدیریتی مخصوص دامین خود، Name Server های آنرا به ns1.blogsky.com و ns2.blogsky.com تغییر دهید. چنانکه آشنایی زیادی در این زمینه ندارید این تغییرات می تواند با درخواست شما از شرکتی که دامین را ثبت کرده است انجام شود (تاثیر تغییرات در DNS سرورها چندین ساعت به طول خواهد انجامید).  
  3. در مرحله آخر شما باید به بخش مدیریتی وبلاگی که قصد اتصال آن به دامین تان را دارید وارد شده و به منوی "اتصال دامین به وبلاگ" رفته و آدرس دامین خود را وارد کنید. همچنین شما قادر هستید چندین دامین مستقل را به یک وبلاگ متصل کنید.

یکی از مزایای امکان اتصال دامین به وبلاگ در سیستم بلاگ اسکای، مدیریت ساب دامین های شما می باشد. برای مثال شما قادر هستید Subdomain1.YourDomain.com را به YourWeblog1.blogsky.com و Subdomain2.YourDomain.com را به YourWeblog2.blogsky.com و ... متصل نمایید.

توجه داشته باشید امکان اتصال وبلاگی به وبلاگ دیگر چه از سرویس بلاگ اسکای یا دیگر سرویس های وبلاگ دهی با این روش مقدور نمی باشد. همچنین امکان اتصال دامین هایی که توسط برخی سایتها به صورت رایگان ارائه می‌شوند و امکان تغییر DNS را به شما نمیدهند مقدور نمی‌باشد.