اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

حضور بلاگ‌اسکای در نمایشگاه الکامپ سیزدهم

بلاگ اسکای در نمایشگاه الکامپ سیزدهم که از تاریخ 6 تا 9 آبان ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد. این نخستین حضور بلاگ اسکای در این نمایشگاه است. هدف از این حضور، برقراری هرچه بیشتر ارتباط با وبلاگ نویسان است. از این رو از کلیه شما وبلاگ نویسان دعوت می کنیم طی روزهای برگزاری نمایشگاه از غرفه بلاگ‌اسکای واقع در سالن 10 و 11  دیدن فرمایید.

هفت خبر - سرویس اخبار فارسی

محصول جدید گروه بلاگ‌اسکای با عنوان «هفت خبر» و آدرس اینترنتی News07.com راه‌اندازی شد.
هفت خبر همچنین در آدرس‌های www.haftkhabar.com و www.7khabar.com نیز قابل دسترسی است.

این پرتال خبری به منظور دسترسی آسان به اخبار مختلف علمی، خبری، اقتصادی، سیاسی، ورزشی و... برای استفاده افراد فارسی زبان سراسر جهان و خصوصا کاربران ایرانی طراحی شده است. هفت‌خبر به صورت خودکار عناوین خبری که توسط خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری، روزنامه‌ها و رسانه‌ها مخابره شده‌اند را گردآوری کرده و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بدین ترتیب کاربران فارسی زبان با مراجعه به این سایت از آخرین اخبار رسانه‌های فارسی معتبر در زمینه‌های گوناگون آگاه می‌شوند.

این کار لزوم مراجعه به چندین سایت خبری را برای کاربران مرتفع می‌سازد و صرفه‌جویی در وقت و هزینه را برایشان به ارمغان می‌آورد.

«هفت خبر» دقت خاصی در انتخاب منابع خبری به خرج داده است و تا حد امکان سعی داشته به گونه‌ای عمل کند که ضمن این که خبری از نظر کاربران پنهان نماند، اخبار گردآوری شده از منابع معتبر و قابل اطمینان باشند.

«هفت خبر» و وبلاگ‌ها

«هفت خبر» همچنین سرویس ویژه‌ای جهت صاحبان سایت‌ها و همچنین وبلاگ‌نویسان تدارک دیده که به کمک آن می‌توانند اخبار جمع‌آوری شده توسط هفت خبر را بدون هیچ محدودیتی در سایت و یا وبلاگشان نمایش دهند.
این سرویس باعث جذاب‌تر شدن سایت‌ها و وبلاگ‌ها می‌شود و به آنها کمک می‌نماید تا سایت و وبلاگ خود را از جنبه خبری همواره به روز نشان دهند.
برای استفاده از این ویژگی می‌توانید به قسمت نمایش اخبار در سایت شما مراجعه کنید.