اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

توسعه تیم مدیریتی BlogSky

چند سال گذشته، زمان شکل‌گیری و گسترش وب در کشورمان بوده است. هرچند طی این سالیان، وب سایت‌های ایرانی از نظر کیفیت و کمیت ارایه خدمات، رشد قابل توجهی داشته‌اند، اما متاسفانه در مقیاس جهانی و در عرصه رقابت بین‌المللی، سایت‌های ایرانی کمتر توانسته‌اند به موفقیت قابل توجهی دست یابند. یکی از عمده‌ترین دلایل این عدم موفقیت به نگرش مدیران مجموعه‌های اینترنتی ایرانی نسبت به نحوه اداره این مجموعه‌ها بازمی‌گردد. بررسی دستاوردهای ارزشمندی که طی سالیان گذشته در عرصه‌های مختلفی چون دانش، فناوری، صنعت و اقتصاد بدست آمده نشان می‌دهد یکی از ارکان اساسی پیشرفت در هر زمینه‌ای «کار گروهی» است. متاسفانه اندیشه‌های فردمحور در مجموعه‌های ایرانی چه در حوزه IT و چه در سایر حوزه‌ها موجب گشته که با وجود استعدادها و توانایی‌های قابل توجه افراد، رشد مجموعه تنها در یک بعد خلاصه شود. طبعا عدم توجه به ابعاد گوناگون یک موضوع در درازمدت منجر به عدم توفیق در آن موضوع خواهد شد.

گروه BlogSky که به منظور ترویج و توسعه خدمات Online تشکیل شده، برای رسیدن به هدف خود که همان ارایه خدمات گسترده و با کیفیت در عرصه وب است، با پرهیز از آفت فردگرایی و با درک لزوم همکاری برای توسعه خدمات به منظور تقویت کادر فنی و مدیریتی خود، چندی پیش از یکی از فعالان حوزه IT دعوت به همکاری نمود. خوشبختانه پس از چندین ماه گفت‌وگو و رایزنی، در زمینه نحوه گسترش مجموعه BlogSky، با بررسی جوانب مختلف امر، سرانجام طرفین مذاکره به توافقات لازم دست یافتند. بدین ترتیب «آقای مهندس محمود اروج زاده» از این پس در جمع همکاران گروه بلاگ اسکای حاضر خواهند بود.

 آقای اروج‌زاده صاحب امتیاز و مدیر مسوول ماهنامه دنیای کامپیوتر و ارتباطات و همچنین خبرگزاری ITNA می‌باشد. ایشان که از فعالان حوزه IT در ایران است پیش از این برای معرفی و نهادینه کردن جامعه مجازی وبلاگ‌ها تلاش‌های گسترده‌ای انجام داده‌اند که از جمله آنها می‌توان به برگزاری دو دوره جشنواره و مسابقه وبلاگ‌های فارسی در سال‌های  81 و 82 اشاره کرد.

 بلاگ اسکای بسیار امیدوار است که این تقویت کادر مدیریتی مجموعه، به افزایش کمی و کیفی خدمات سایت منجر شود.