اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

۳۰۰ مگابایت فضای رایگان هدیه نوروزی بلاگ اسکای

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

 

در آستانه حلول سال نو و طلیعه بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد، پیشاپیش نوروز باستانی را به تمامی عزیزان و همراهان صمیمی و کاربران بلاگ اسکای تبریک و تهنیت عرض می نماییم.
 

از آنجائیکه طی سالهای گذشته همواره همت ما بر این بوده است که رضایت خاطر شما عزیزان را فراهم آوریم، بسیار خرسندیم که تلاشمان بی ثمر نبود و توانستیم در آستانه سال نو هدیه ای را تقدیم کاربران عزیز و دوست داشتنی بلاگ اسکای نمائیم. بی تردید در اختیار داشتن فضای اینترنتی اختصاصی برای انتشار تصاویر و فایلها همواره یکی از دغدغه های وبلاگنویسان بوده است. پس بر آن شدیم تا با همکاری سایت picofile.com فضایی را به منظور آپلود و به اشتراک گذاشتن فایلها در اختیار کاربران بلاگ اسکای قرار دهیم.
 

امیدوار هستیم که سیصد مگابایت فضا که در آستانه سال نو بعنوان هدیه تقدیم کاربران بلاگ اسکای می نماییم یکی از هفت "سین" های سفره هفت سین مجازی شما دوستان باشد! 

 

قابل ذکر است در استفاده از خدمات سایت پیکوفایل احتیاج به ثبت نام مجدد برای کاربران بلاگ اسکای وجود ندارد و با همان نام کاربری و کلمه عبور فعلی خود میتوانید از این سایت استفاده نمایید.
 

بر این باوریم که کاربران بلاگ اسکای همیشه شایسته بهترینها هستند. به امید آنکه بتوانیم همچنان رضایت خاطر شما عزیزان را در سالهای آتی فراهم آوریم. سال نو مبارک!