اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

سال نو و چهره نو برای ‌‌BlogSky

زمستانی دیگر رفت و باز بهاری تازه رسید تا بار دیگر رختی نو بر تن زمین کند. این بار از این نو شدن ما نیز بی بهره نماندیم و همراه با بهار جامه کهنه مان را به کنار نهادیم تا با چهره ای دیگرگون به استقبال سال نو برویم.
سیمای جدید بلاگ اسکای نشانه ایست از نو شدن اندیشه گردانندگان آن که پویایی و نوآوری را سرلوحه کار قرار داده اند بلکه بتوانند فصلی تازه در عرصه گسترده فضای وب بگشایند. فصلی که در آن رضایت خاطر بیشتر کاربران فراهم آید.
طراحی جدید صفحات دارای ویژگی هایی است که در ادامه به چند مورد از آنها برای آشنایی بیشتر کاربران اشاره خواهد شد. یکی از این ویژگی ها افزایش سرعت بار گذاری صفحات است. به این منظور تا جایی که ممکن بوده از حجم صفحات کاسته شده. از طرفی با پرهیز ازاستفاده از جداول و استفاده کامل از روش‌های مبتنی بر CSS و DIV سرعت نمایش صفحات افزایش پیدا کرده است. ویژگی دیگر نمای تازه این است که در تمامی مرورگرهای رایج وب (IE, Opera, Firefox ) دقیقا مانند هم دیده خواهد شد که با توجه به افزایش تعداد کاربرانی که از مرورگرهایی غیر از IE استفاده می‌کنند مساله قابل توجهی است. امکان تغییر رنگ صفحات بنا بر سلیقه کاربر که کمتر در سایت های ایرانی وجود دارد هم نکته ایست که قطعا از چشم های تیزبین شما پنهان نمانده است.
امیدواریم که این چهره جدید که هدیه نوروزی بلاگ اسکای به کاربران آن است مورد توجهتان قرار گرفته باشد. با توجه به درخواستهای مکرر وبلاگ نویسان در آینده‌ای نزدیک چند قالب تازه جهت استفاده در وبلاگ‌ها در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که در آنها نیز از شیوه های جدید طراحی استفاده شده است. ما را از شنیدن نظراتتان بی نصیب نگذارید.

بلاگ اسکای سالی خوش و سرشار از کامیابی و شادمانی را برایتان  آرزومند است.