اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

آمار میزان نمایش یادداشت‌ها و کلیک لینک‌های روزانه

در قابلیتی جدید امکان رویت آمار میزان نمایش یادداشت‌ها و کلیک بر لینک‌های روزانه توسط سرویس بلاگ اسکای فراهم شد. با استفاده از این قابلیت جدید وبلاگ نویسان می‌توانند از میزان محبوبیت هر یادداشت خود نزد بازدیدکنندگان وبلاگشان با خبر شوند. 

برای دیدن آمار تعداد نمایش هر یادداشت، در بخش مدیریت وبلاگ خود به منوی "یادداشت های منتشر شده" مراجعه کنید. ستونی با عنوان "نمایش" به لیست مطالب منتشر شده اضافه شده است. عدد مرتبط با هر یادداشت بیانگر تعداد نمایش آن یادداشت می‌باشد. 

 

 

همچنین می‌توانید با مراجعه به منوی "لینک های روزانه" در بخش مدیریت وبلاگ خود از آمار میزان کلیک بر روی لینک‌های روزانه منتشر شده در وبلاگتان مطلع شوید. 

 

در صورت تمایل برای نمایش این آمار به بازدیدکنندگان وبلاگتان به صورت عمومی می‌توانید از تگ <BlogSky:PostTitleList VisitCount /> در صفحه مخصوص لیست عناوین مطالب وبلاگ (weblogname.blogsky.com/posts) و تگ <BlogSky:DailyLinkList ClickCount /> در صفحه آرشیو لینک های روزانه (weblogname.blogsky.com/dailylink) استفاده نمایید. 

 

توجه داشته باشید این قابلیت از تاریخ ۲۷ مهرماه سال ۸۸ برای تمامی وبلاگ‌ها فعال شده است و محاسبه میزان کلیه نمایش‌ها و کلیک‌ها از این تاریخ محاسبه می‌گردد.