اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

اشتباه در سیستم فیلترینگ مخابرات!

طی روزهای گذشته ایمیل های متعددی مبنی بر فیلتر شدن وبلاگ های بلاگ اسکای از سوی کاربران به دست ما رسیده است، طی بررسی ها متوجه شدیم متاسفانه به علت اشکال! در سیستم فیلترینگ یکی از تامین کنندگان اصلی پهنای باند اینترنت کشور، بعضی از سایت های اینترنتی به اشتباه فیلتر شدند. متاسفانه این مشکل گریبان گیر برخی از کاربران بلاگ اسکای نیز شده است. لازم به ذکر است این مشکل تنها در برخی از شرکت های خدمات دهنده اینترنت وجود دارد و کاربران با تغییر شرکت خدمات دهنده اینترنت خود امکان دسترسی به وبلاگشان را دارند.

بلاگ اسکای این مساله را تا حل کامل مشکل کاربران پیگیری خواهد کرد. امیدواریم با مساعدت مسوولین هر چه زودتر این مشکل برطرف شود.

گزارش، تصاویر و جوایز تولد بلاگ اسکای

گزارش
مراسم جشن تولد 4 سالگی بلاگ اسکای روز پنج شنبه  6 اردیبهشت ماه برگزار شد. در این مراسم که با حضور مسوولان بلاگ اسکای، خبرنگاران و گروهی از وبلاگ نویسان برگزار شد، ابتدا مسعود چنگیزی مدیرعامل بلاگ اسکای گزارش مختصری از وضعیت بلاگ اسکای از ابتدا تا کنون ارایه کرد سپس  درباره برنامه های آینده به اجمال توضیح داد. پرهیز از فضای سیاست زده و حمایت از جریان آزاد وبلاگ نویسی نکاتی بود که به آن اشاره شد. همچنین آمادگی بلاگ اسکای برای همکاری با شرکت ها و سایت های خصوصی برای توسعه خدمات از برنامه های آینده بلاگ اسکای توسط وی اعلام شد.
دیگر سخنران جلسه مدیرکل توسعه امور کارآفرینان وزارت کار و امور اجتماعی جناب آقای خسرو سلجوقی نیز وبلاگ ها را فرصتی برای جامعه معرفی کرد و خواستار ایجاد فضای آزاد باز برای وبلاگ ها شد. وی همچنین بر درآمدزا شدن وبلاگ ها تاکید کردند. جناب آقای محمد علی ابطحی نیز طی سخنانی عدم استمرار در وبلاگ نویسی را آفت بزرگ وبلاگ ها دانست.
برنامه بعدی اجرای چند تصنیف زیبا توسط  گروه موسیقی سماع بود. سپس هدایایی به قید قرعه از طرف شرکتهای فرارایانه و داتک به حاضران اهدا شد. در پایان مراسم هم با کیک تولد از میهمانان پذیرایی شد.
برای دیدن اخبار تکمیلی به لینک های زیر مراجعه کنید

http://isna.ir/Main/NewsView.aspx?ID=News-912461
http://www.itna.ir/archives/news/006744.php
http://www.itna.ir/archives/article/006746.php
http://www.favanews.com/default.aspx/news_18900.htm
http://www.favanews.com/default.aspx/news_18901.htm
http://www.favanews.com/default.aspx/news_18902.htm
http://www.webneveshteha.com/miscphotos.asp?id=1696
http://www.webneveshteha.com/weblog/?id=2146308698
http://1st-gharar.blogsky.com/?PostID=130
http://imagicgirl.blogsky.com/?PostID=102
http://shamshiri.wordpress.com
http://yarpiz.blogsky.com/?PostID=213
http://blog.choghondar.com/?PostID=168
http://blog.choghondar.com/?PostID=169


جوایز
دوستانی که برنده اینترنت نامحدود یک ساله شرکت فرایانه شدند برای دریافت جوایز خود با شماره تلفن ۸۸۷۳۷۴۵۵ (شرکت فرارایانه) تماس بگیرند. همچنین کلیه شرکت کنندگان در مراسم که در هنگام ورود به سالن ثبت نام کرده اند برای دریافت اینترنت ADSL یک ماهه رایگان شرکت داتک با شماره ۸۱۶۸۱ داخلی ۲ (شرکت داتک) تماس بگیرند.


تصاویر

برای دیدن عکس ها در سایز بزرگ بر روی آنها کلیک کنید


در پایان از تمامی دوستانی که در این مراسم شرکت نموده اند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

زمان و مکان جشن تولد بلاگ اسکای

مجموعه بلاگ‌اسکای در نظر دارد به بهانه آغاز پنجمین سال فعالیت خود، اولین گردهمایی رسمی کاربران خود را برگزار نماید. از این رو از همگی شما وبلاگ نویسان و علاقه مندان این حوزه، کارشناسان و خبرنگاران و همچنین سایر کسانی که تمایل به حضور در این جمع دارید دعوت به عمل می آوریم تا در مراسمی که روز پنجشنبه هفته جاری (6 اردیبهشت 1386) از ساعت 16 تا 18 در باشگاه وبلاگ نویسان برگزار میگردد شرکت فرمایید.
پیشاپیش مقدم شما و همراهانتان را گرامی می داریم. امیدواریم تا این گردهمایی در نزدیک تر کردن دیدگاه های وبلاگ نویسان، کارشناسان، رسانه ها و کارگزاران بلاگ اسکای موثر باشد.

محل برگزاری مراسم : تهران - ابتدای بزرگراه کردستان - مقابل فروشگاه شهروند قزل قلعه - پارک گلها- باشگاه وبلاگ نویسان