اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

اعلام برنده سفره هفت سین بلاگ اسکای

بیش از یک ماه از آغاز سال جدید می گذرد و بهار به اواسط خود نزدیک می شود ولی ما امسال عید و بهار را در حالی آغاز کردیم که در هنگام تحویل سال اعضای خانواده بلاگ اسکای در کنار یک سفره هفت سین جمع شدیم و همه با هم دعاها و آرزوهای خود را از ته دل ابراز کردیم و بسیار خوشحال بودیم که برای اولین بار توانستیم این خانواده بزرگ را در دنیای مجازی گردهم آورده و برای برآورده شدن آرزوی یکدیگر دعا کنیم.
قرار بر این بود که زیباترین دعا یا آرزو را برگزیده و هدیه ای به رسم یادگاری تقدیم نماییم. اما انتخاب کاری بس دشوار بود چون همه دعاها و آرزوها از دل برخاسته بود و لاجرم بر دل می نشست. لذا بر این شدیم تا به قید قرعه یکی از عزیزان را انتخاب کرده و برنده را اعلام کنیم.
دوست عزیز خانم هیلدا صاحب وبلاگ http://hildabihamtast.blogsky.com برنده یک دستگاه موبایل نوکیا
XPress Music 5310 از طرف وب سایت بلاگ اسکای می باشند که از ایشان تقاضا داریم با مدیریت سایت admin@blogsky.org تماس گرفته تا برای دریافت هدیه هماهنگی های لازم صورت گیرد.
آروزی ایشان را میتوانید در این صفحه مشاهده نمایید

آروزم اینه توو این سال!جوری زندگی کنم که نسل های بعد از من هیچ چیزو ازم طلبکار نباشن!و نگن کوتاهی در قبال هستی و نعمت های داشتم که خدا از دیرباز به زمین بخشیده و امروز به دست منه و فردا قرار به دست کودک من و نسل کودکان من باشه! آرزوم همینه!


از تمامی شما دوستان و عزیزان که هنگام تحویل سال ما را تنها نگذاشتید و همراه ما بودید نیز صمیمانه قدردانی می کنیم. مطمئنا آرزوی ما تحقق دعاها و آرزوهای زیبای شما گرامیان در این سال جدید خواهد بود.


خبر مرتبط : سفره هفت سین بلاگ اسکای