اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

com. شدن با BlogSky

وبلاگ‌ها در آغاز کارشان ، تنها نقش دفترچه خاطرات روزانه را داشتند. اما به مرور زمان و با گسترش حوزه نفوذشان، کارکردی متفاوت پیدا کردند . ارایه اخبار و تحلیل‌های مستقل و فردی از وبلاگ‌ها جایگزینی برای بنگاه‌های خبرپراکنی که هر کدام دارای گرایش‌های خاص بودند ایجاد کرد. بدین ترتیب بود که روزنامه‌نگاران و تحلیلگرانی که از گزینشی عمل کردن رسانه‌های رسمی ناراضی بودند، وبلاگ را جایگاه قابل اعتنایی برای خود یافتند، تا جایی که امروزه وبلاگ برای روزنامه‌نگاران به عنوان یک ابزار اولیه کار نقش آفرینی می‌کند.
اما این تنها روزنامه‌نگاران نبودند که جذب محیط وبلاگ‌ها شدند . بسیاری از افراد از مزایایی که وبلاگ‌ها داشتند مانند رایگان بودن و ایجاد و مدیریت آسان آنها استفاده کردند و وبلاگ را جایگزین وب‌سایت خود نمودند. در کنار این گروه‌ها وبلاگ‌نویسان سنتی نیز به رشدشان ادامه دادند و حاصل همه اینها رشد فراتر از انتظار فضای وبلاگی بود.
در این فضای گسترده مجازی، گروهی از وبلاگ نویسان تمایل دارند که آدرس وبلاگشان که بعضا از آن مانند وب سایت استفاده می‌کنند مستقل از نام سرویس دهنده وبلاگ باشد. اما مشکلات Com. شدن برای بسیاری مانع از پیاده‌سازی این طرح است. Blogsky برای حل این مشکل، امکان FTP وبلاگ را فراهم کرده است. به این ترتیب، کاربرانی که مایل به داشتن آدرس مستقل از نام سرویس دهنده هستند کافی است آدرس مورد علاقه خود را ثبت کنند و با تهیه حداقل فضای Host از امکان FTP بلاگ اسکای  استفاده کنند.
با این کار، کاربران می‌توانند ضمن داشتن آدرس مستقل از نام سرویس دهنده، از کلیه امکانات Blogsky برای ارایه مطالب وبلاگشان استفاده کنند. به این ترتیب هربار که در Blogsky یادداشت جدیدی درج کنند این مطلب به طور خودکار در سایت شخصی‌شان هم نمایش داده می‌شود.
برای استفاده از امکان FTP در منوی وبلاگ، بخش تنظیمات ، بر روی گزینه تنظیمات FTP کلیک کنید.


در تاریخ چهارشنبه 1 آبان ماه سال 1387 این امکان از سیستم بلاگ اسکای حذف و به جای آن امکان اتصال دامین به وبلاگ به سیستم بلاگ اسکای افزوده شد.