اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

ارائه پیش نمایش نسخه جدید

همانگونه پیشتر در بخش اخبار سایت بلاگ اسکای اعلام شده بود، طی ماه های گذشته تیم بلاگ اسکای در حال تهیه نسخه جدید سرویس وبلاگدهی با قابلیتها و امکانات بیشتر و حرفه ای تر بوده است که به لطف خدا در حال حاضر مراحل نرم افزاری آن به اتمام رسیده است. با وجود اینکه در تمامی مراحل طراحی نسخه جدید همواره از نظرات و تجربیات وبلاگنویسان استفاده نموده ایم و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا ابزاری بدون نقص در اختیار شما قرار دهیم ولی همچنان مایل هستیم قبل از راه اندازی نهایی آن از نظرات تمام کاربران خود استفاده نماییم.

هم اکنون پیش نمایش نسخه جدید برای تست عموم کاربران در آدرس blogsky.net در دسترس میباشد. خواهشمندیم ضمن بازید از امکانات و نمای نسخه جدید مثل همیشه ما را با نظرات و انتقادات خود یاری نمایید.

در هنگام استفاده از پیش نمایش نسخه جدید لطفا به نکات زیر توجه فرمایید.

  • دامنه blogsky.net تنها برای تست راه اندازی شده است و قرار نیست وبلاگهای کاربران بلاگ اسکای به دامنه blogsky.net تغییر آدرس داده شوند.
  • کپی ای از کلیه مطالب و محتوای وبلاگها تا تاریخ 24 دیماه 1391 به منظور تست به این نسخه آزمایشی انتقال داده شده اند.
  • همانگونه که قبلا نیز عنوان شده است کلیه محتوای موجود تنها برای آزمایش میباشد و هرگونه درج و حذف و ویرایش اطلاعات در این سایت تاثیری در نسخه اصلی وبلاگ شما در سایت blogsky.com ندارد.
  • مطالب درج شده در آدرس blogsky.net موقتی بوده و بعد از راه اندازی نسخه نهایی از بین خواهند رفت.
  • برای رویت و بررسی نسخه جدید نیاز به ثبت نام مجدد ندارید و با همان حساب کاربری خود در سایت blogsky.com میتوانید در آن لاگین نمایید.

برای دیدن لیست امکانات نسخه جدید بلاگ اسکای و مقایسه آن با دو سرویس وردپرس و بلاگر لطفا به این آدرس مراجعه نمایید.


پیشاپیش فرا رسیدن عید نوروز را به همه کابران بلاگ اسکای تبریک عرض نموده و از صمیم قلب برایتان بهترین آرزوها را خواستاریم. :)