اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

ارائه نسخه جدید سایت پیکوفایل

بعد از گذشت ۹ ماه از فعالیت سایت picofile.com و استقبال کاربران از این سرویس بر آن شدیم که تغییراتی را با هدف ارتقای سطح کیفی امکانات آن اعمال نماییم که به شرح زیر می باشد.

  • امکان آپلود فایل برای کاربران غیر عضو: از این پس کاربرانی که عضو سایت پیکوفایل نیستند نیز می‌توانند با ورود به صفحه اصلی این سایت و با ابزاری که در این صفحه برایشان در نظر گرفته شده است اقدام به انتشار فایلهای خود بر روی اینترنت نمایند. قابل ذکر است استفاده از امکاناتی از قبیل مدیریت فایل‌ها و پوشه‌ها، رمزگذاری بر روی فایل‌ها و تصاویر، ویرایش آنلاین تصاویر و ارائه گزارش ترافیکی همچنان تنها برای کاربران عضو مقدور می‌باشد.
  • حذف محدودیت نوع فایل در هنگام آپلود: در ویرایش جدید سایت پیکوفایل محدودیت هایی که برای ارسال انواع فایل وجود داشت برداشته شده تا کاربران بتوانند هر نوع فایل با هر پسوندی را ارسال نمایند.
  • پخش فایل های صوتی و تصویری به صورت آنلاین: از قابلیت‌های جدید سایت پیکوفایل پخش و نمایش فایل های صوتی و تصویری به صورت آنلاین می‌باشد. این قابلیت به مراجعه‌کنندگان به صفحه دریافت فایل‌ها کمک می‌کند تا بدون دانلود فایل اقدام به دیدن و شنیدن این قبیل فایل‌ها به صورت آنلاین نمایند.
  • گزارش ترافیک: در پنل مدیریتی اعضا بخشی برای ارائه آمار ترافیکی فایل‌های کاربر و نمایش پر مخاطبترین فایل‌های ایشان در نظر گرفته شده است.
  • تغییر آدرس فایل ها: از مزایای آدرس دهی جدید فایل ها این است که با تغییر نام و یا جابجایی فایل بین پوشه‌ها در داخل پنل مدیریتی، لینک فایلی را که در اینترنت منتشر کرده اید از بین نرفته و فایل همچنان با همان آدرس قبلی قابل دسترس خواهد بود.