اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

امکان رمزدار کردن یادداشت‌ها

با امکان جدید رمزدار کردن یادداشت‌ها، از این پس وبلاگنویسان می‌توانند یادداشت های مورد نظر خود را به صورت کامل خصوصی کرده و یا با در اختیار قرار دادن رمز عبور به فرد یا افرادی خاص، دامنه دسترسی به یادداشت‌هایش را محدود کنند.

برای رمزدار کردن یک یادداشت تنها کافیست در هنگام درج یادداشت بر روی گزینه "درج رمز برای یادداشت" کلیک کرده و رمز مورد نظر را وارد نمایید. توجه داشته باشید نیازی به یکسان بودن رمز عبور برای تمام یادداشت‌های رمزدار نمی‌باشد و میتوان برای یادداشت‌های مختلف رمزهای عبور متفاوتی در نظر گرفت. همچنین برای رمزدار کردن یادداشت های قدیمی می‌توانید با مراجعه به قسمت ویرایش یادداشت، گزینه درج رمز برای یادداشت را فعال نمود.

قابل ذکر است محتوای مطالب رمز گذاری شده از دسترس موتورهای جستجو خارج است. همچنین با رمزدار کردن مطلبی کلیه خروجی‌های مرتبط به آن یادداشت از قبیل بخش نظرات، نسخه قابل چاپ، خبرنامه، آر اس اس و نسخه موبایل رمزدار خواهند شد.


برای همخوانی بیشتر قالب فرم ورود کلمه عبور با بقیه اجزاء وبلاگ، تگهایی در نظر گرفته شده است که می‌توانید از آنها استفاده نمایید. همچنین کلیه قالب‌های پیش فرض بلاگ اسکای با تگ‌های جدید به روز شده اند و با مراجعه به بخش انتخاب قالب می‌توانید از آنها استفاده نمایید. در صورت عدم وجود تگ‌های مذکور در قالب وبلاگتان، فرم ورود رمز عبور پیش فرضی در وبلاگ شما نمایش داده خواهد شد.


<BlogSky:Post Password>
    <BlogSky:Password Message>
         <BlogSky:Message Text />
    </BlogSky:Password Message>
</BlogSky:Post Password>