اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

فعال شدن مجدد سیستم صندوق پستی بلاگ اسکای

سیستم صندوق پستی بلاگ اسکای که مدت کوتاهی بعد از شروع به کار، فعالیتش متوقف شده بود، مجددا فعال شد. 

چنانچه می‌دانید بلاگ اسکای به موجب امنیت بیشتر کاربرانش و جلوگیری از اسپم شدن میل باکس ایشان از نمایش ایمیل آنها، در صفحات وبلاگشان خودداری می‌نماید. از این رو صندوق پستی داخلی بلاگ اسکای به عنوان ابزاری برای ارتباط راحتتر و مطمئن‌تر بازدیدکنندگان وبلاگ‌ها با صاحبان وبلاگ طراحی شده است. 

برای ارسال یک نامه به هر کاربری در سیستم بلاگ اسکای تنها کافیست به صفحه شناسنامه کاربر رفته و بر روی لینک "تماس با من" که در زیر تصویر کاربر درج شده است کلیک نموده، سپس فرم ارسال نامه را پر کرده و دکمه ارسال نامه را فشار دهید. 

همچنین برای قرار دادن لینک صفحه "تماس با من" در وبلاگ‌های خود می‌توانید از تگ <BlogSky:Profile ContactHRef /> در قالب وبلاگ خود استفاده نمایید.

مدیران وبلاگ‌های گروهی نیز با مراجعه به قسمت "ارسال پیغام به اعضاء" در منوی مدیریت اعضاء میتوانند به راحتی برای تمام اعضاء وبلاگ خود به صورت دسته جمعی، اقدام به ارسال پیغام نمایند. 

 

توجه داشته باشید که مدیران سایت بلاگ اسکای به هیچ عنوان احتیاج به نام کاربری و کلمه عبور کاربران خود ندارد و چنانچه نامه‌ای در صندوق پستی خود با این عناوین دریافت نمودید جعلی هستند. قابل توجه اینکه تمام نامه های ارسالی از طرف بلاگ اسکای به صندوق پستی کاربرانش با علامت  قابل تفکیک هستند.