اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

امکان ساخت صفحات ثابت

صفحات ثابت که با عناوینی نظیر صفحات اضافه، صفحات جانبی، صفحات جداگانه نیز معرفی می‌شوند صفحاتی هستند که به صورت مستقل در وبلاگ‌ها ایجاد می‌شوند. این صفحات می‌توانند الگویی شبیه دیگر پست‌ها داشته باشند و یا به صورت کاملا مجزا طراحی شوند. صفحات ثابت کاربردهای متفاوتی می‌توانند داشته باشند. برای مثال ایجاد صفحه رزومه برای معرفی سابقه کاری، علمی و دیگر فعالیتهای شما، صفحه تماس با من و یا می‌تواند برای پیش نمایش قالب‌های طراحی شده توسط طراحان قالب استفاده شود. 

در استفاده از صفحات ثابت به چند نکته توجه داشته باشید.

آدرس اینترنتی صفحات اضافی باید به سلیقه کاربر انتخاب شود.

صفحات ثابت در لیست آرشیو ماهانه و یا آرشیو موضوعی وبلاگ شما قرار نخواهد گرفت. برای نمایش لیست صفحات ثابت ایجاد شده در وبلاگتان می‌توانید از مجوعه کدهای زیر استفاده کنید. 

<BlogSky:StaticPageTitle Body>
    <BlogSky:StaticPageTitle StaticPageTitles>
        <BlogSky:StaticPageTitle Title />
        <BlogSky:StaticPageTitle HRef />
    </BlogSky:StaticPageTitle StaticPageTitles>
</BlogSky:StaticPageTitle Body>

توجه داشته باشید در ساخت صفحه اضافی چنانچه عنوانی برای صفحه وارد نشود این صفحه در لیست فوق نمایش داده نخواهد ولی با آدرس مستقیم قابل استفاده است. 

برای نمایش محتوای صفحات اضافی می‌توانید از کدهای زیر با قالبی دلخواه در صفحه خود استفاده کنید. پیشنهاد میشود این کدها را در زیر تگهای مخصوص نمایش پست‌ها استفاده کنید. قابل ذکر است چنانچه این کدها در قالب وبلاگی یافت نشود محتوای صفحه ثابت در جای کدهای نمایش پست‌ها نمایش داده خواهد شد. 

 <BlogSky:StaticPage Body>
    <BlogSky:StaticPage Title />
    <BlogSky:StaticPage Text />
    <BlogSky:StaticPage HRef />
</BlogSky:StaticPage Body>

 

این قابلیت در کلیه قالب‌های پیش فرض بلاگ اسکای قرار داده شده است و با مراجعه به منوی انتخاب قالب در بخش مدیریت وبلاگتان و انتخاب قالبی جدید می‌توانید از آن استفاده کنید