اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

تقویت ویرایشگر متن بلاگ اسکای

به موجب رضایتمندی بیشتر کاربران در هنگام درج و ویرایش مطالب خود، بلاگ اسکای اقدام به تقویت ویرایشگر متن خود نموده است. در ذیل برخی از مزایا و امکانات ویرایشگر جدید نسبت به نسخه قبلی ذکر شده است 

  1. امکان استفاده از ویرایشگر جدید در مرورگرهای اینترنتی IE، Firefox، Opera و Chrome (در نسخه قبل، ویرایشگر تنها بر روی مرورگر IE قابل اجرا بود)
  2. امکان تایپ مستقیم فارسی مستقل از سیستم عامل شما در مرورگرهای IE و Firefox 
  3. فارسی شدن کلیه دیالوگ ها و منوها
  4. اضافه شدن کلیدهای RTL و LTR برای راست به چپ و چپ به راست کردن مطالب در هنگام درج مطالب به فارسی و انگلیسی
  5. امکان تعیین پنجره مقصد در هنگام درج لینک (لینک ساخته شده در خود وبلاگ باز شود یا در پنجره جدیدی باز شود) 
  6. امکان پیش نمایش تصویر قبل از درج آن 
  7. اضافه شدن دکمه مخصوص نمایش جدول های بدون کادر 
  8. اضافه شدن دکمه ای برای حذف فرمت متن، فونت و رنگ 
  9. دکمه حذف تگهای اضافه در هنگام کپی کردن متنی از فایل word (همانگونه که میدانید نرم افزار ورد در پشت صحنه و به دور از دید کاربر تگهایی را در لابلای متون شما درج می‌کند که بعضی از این تگها علاوه بر اینکه باعث حجیم شدن مطالب شما می‌شود خارج از استاندارد صفحات وب میباشند و در مرورگرهایی مانند Firefox و  Opera باعث به هم ریختگی صفحات وبلاگ شما می‌شود به همین جهت ویرایشگر جدید طوری تنظیم شده است که به طور خودکار این تگهای غیر استاندارد را در هنگام کپی کردن آن از فایل ورد حذف میکند.) 
  10. درج کلیدهای Cut، Copy، Paste ،Undo ،Redo (در ویرایشگر قبلی استفاده از این کلیدها تنها به صورت Shortkey قابل استفاده بودند) 
  11. استفاده از کلیدهای ترکیبی Alt+Shift و یا کلید F8 برای تغییر زبان نوشتاری ویرایشگر جدید  

همچنین در کلیه TextBoxهای صفحات مختلف سایت بلاگ اسکای، امکان تایپ مستقیم فارسی مستقل از سیستم عامل شما در مرورگرهای IE، Opera و Firefox فراهم شده است.( با قابلیت استفاده از کلیدهای ترکیبی Alt+Shift و یا کلید F8 برای تغییر زبان)