اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

تغییرات در سیستم نظرات

به علت بالا بردن کیفیت بخش نظرات سایت بلاگ اسکای، تغییراتی به شرح زیر در سایت اعمال شده است که بدین وسیله به اطلاع کلیه کاربران می رسانیم.

  • نمایش عنوان یادداشت ها در نظرات تایید نشده : یکی از مشکلات کاربران بلاگ اسکای عدم مشخص بودن ارتباط هر نظر تایید نشده با یادداشت مرتبط با آن نظر بود. این مشکل در حال حاضرحل شده است و در بالای هر نظر عنوان یادداشت مرتبط با آن نظر به همراه لینکی به آن مطلب درج شده است.


  • نمایش جدیدترین نظرات : یکی از قابلیتهای بلاگ اسکای نمایش مستقل نظرات تایید نشده در قسمت مدیریت وبلاگ است ولی چنانچه در قسمت "تنظیمات بخش نظردهی" گزینه "درج نظر بعد از تایید" را به حالت غیرفعال قرار می دادید امکان نمایش جدیدترین نظرات خوانندگان وبلاگ شما به صورت مستقل وجود نداشت که در حال حاضر این بخش به قسمت مدیریتی بلاگ ها اضافه شده است. بدین صورت که اگر کاربری گزینه "درج نظر بعد از تایید" را به حالت غیر فعال قرار دهد منویی با عنوان "جدیدترین نظرات" در منوهای مدیریتی وبلاگ ایشان قرار می گیرد که جدیدترین نظرات را به صورت مستقل نمایش می دهد. شایان ذکر است که در وبلاگ های گروهی برای هر عضو یک وبلاگ، جدیدترین نظرات برای آن عضو به صورت مستقل و بر اساس سطح دسترسی ایشان نمایش داده می شود.


  • اضافه شدن کلیدهای "انتخاب همه" و "انتخاب هیچکدام" : برای راحتی مدیریت نظرات ( حذف و تایید) دو کلید "انتخاب همه" و "انتخاب هیچکدام" در قسمت مدیریت نظرات قرار داده شده است که انتخاب همزمان همه نظرات را تنها با یک کلیک فراهم میکند.


  • فیلتر شده نظرات : یکی دیگر از قابلیتهای سیستم نظرات بلاگ اسکای امکان فیلتر کردن نظرات کاربران بر اساس تعریف کلمات کلیدی تعریف شده توسط مالک وبلاگ است. بدین صورت که اگر مالک وبلاگی در قسمت مدیریت وبلاگ ( بخش "تنظیمات بخش نظردهی") برای مثال کلمه "سلام" را به عنوان کلمه کلیدی تعریف میکرد و خواننده وبلاگ ایشان نظری با محتوای سلام درج می کرد نظر مربوطه درج می شد ولی به جای کلمه سلام علامت ****  نمایش داده می شد ولی با اعمال تغییرات جدید چنانکه نظر خواننده وبلاگ شما حاوی کلمه کلیدی باشد امکان درج آن نظر داده نمی شود.


  • تغییر در ترتیب نمایش نظرات : همانطور که می دانید در سیستم بلاگ اسکای نظرات به صورت پایین به بالا نمایش داده می شد یعنی نظر جدید بر روی نظرات قدیمی تر قرار می گرفت ولی بر اساس تغییرات صورت گرفته از این پس ترتیب نمایش نظرات برای کلیه وبلاگ ها معکوس شده است یعنی نظرات جدید خوانندگان وبلاگ شما بر زیر نظرات قدیمی قرار می گیرد.



  • استفاده از شکلک : بنا به درخواست مکرر کاربران امکان درج شکلک در قسمت نظرات به زودی مهیا می شود. این قسمت در حال حاضر به صورت آزمایشی بر روی وبلاگ مدیران سایت بلاگ اسکای قرار داده شده است که در صورت عدم مشاهده مشکلی بر روی کلیه وبلاگ ها فعال خواهد شد.


     

امید است که این تغییرات باعث رضایت مندی هر چه بیشتر شما کاربران عزیز شود.

مانند همیشه منتظر شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما دوستان هستیم.