اخبار سایت بلاگ اسکای
اخبار سایت بلاگ اسکای

اخبار سایت بلاگ اسکای

معرفی لوگوی جدید BlogSky

لوگو یکی از مهم‌ترین نشان‌های معرفی در هنر گرافیک است که همواره برای شناسایی یک شرکت، موسسه، سازمان و یا وب‌سایت حائز اهمیت بوده است.
بلاگ‌اسکای، اینک و در تداوم دوره تازه‌ای از فعالیت خود، نشان قدیمی‌اش را -که یادگار چند سال فعالیت در فضای وب فارسی است- به کناری می‌نهد تا طرحی شایسته‌تر را با نظر هنرشناسان بر پیشانی صفحات خود بنشاند.
بلاگ‌اسکای به عنوان یک وب‌سایت برای سرویس‌دهی به وبلاگ‌نویسان، زمینه‌ای جوان و پویا را برای طراحی لوگو در نظر گرفته که نتیجه آن را پیش رو دارید. از آن جا که کاربران این سایت را عموما نسل جوان و مستعد و فرهیخته تشکیل می‌دهند، می‌بایست نکاتی در زمینه طراحی لوگو در نظر گرفته می‌شد که ویژگی‌های لازم برای این گروه‌ها در آن لحاظ شده باشد. سادگی برقراری ارتباط با کاربران و همچنین تناسب کاراکتر آرم برای به کارگیری در ابزار ارتباطی امروز یعنی اینترنت و تناسب لوگو با مفهوم نام بلاگ‌اسکای از نکاتی است که در طراحی لوگو در نظرگرفته شده است. پویایی و جدیت توام با آرامش در قالب خطوط منحنی و رنگ‌های درخشان، همراه با کنتراست مناسب نیز از دیگر خصوصیات این آرم به شمار می‌رود.
شایسته ذکر است که طراحی لوگوی تازه توسط طراحان شرکت گرافیک مثلث انجام گرفته و از میان چندین لوگوی طراحی شده، سرانجام این لوگو به عنوان نماد بلاگ‌اسکای انتخاب شده است.
همچنین در طراحی جدید بلاگ‌اسکای که در حال حاضر در دست آزمایش و توسعه است از لوگوی جدید استفاده خواهد شد.